Een midweek in een villa voor werk?!

25 februari 2020 - Canggu, Indonesië

Een nieuwe week, dus weer tijd voor een nieuwe update! Afgelopen week heb ik veel gedaan voor stage. Ik heb veel gewerkt op kantoor, maar we zijn ook weer naar veel restaurantjes geweest om daar het nieuwe menu uit te testen, te shooten en te schrijven over de nieuwe gerechten en drankjes.

Daarnaast mocht ik samen met mijn bazin, haar dochtertje en haar moeder in een prachtige, luxe villa verblijven. Dit, omdat we het moesten uittesten voor GuGuide. Mij hoor je niet klagen! 😉 Naast de prachtige accommodatie hadden we ook twee butlers, een eigen visspa, zwembad en bubbelbad tot onze beschikking. Iedere ochtend stond er een prachtig ontbijtje voor ons klaar en tegen de middag werd er een heerlijke lunch voor ons bereidt. Een echte aanrader dus! 😊

Donderdag ben ik met een groepje mensen die ik hier heb leren kennen naar Pretty Poison geweest. Pretty Poison is een club met middenin een oud leeg zwembad waar vele skaters hun skate kunsten showen. Super leuk plekje om daar drankjes en dansjes te doen en natuurlijk te kijken naar de kunsten van de skaters! Vrijdag arriveerde Fleur weer bij mij in Canggu, om haar laatste weekendje Bali (en backpacken) met mij te spenderen. We hebben veel gegeten, gedronken en we zijn veel uitgeweest. Zo zijn we vrijdagavond naar “The Lawn” en “The Vault” geweest en zijn we zaterdag geheel ongepland weer op stap gegaan. We hebben veel nieuwe mensen leren kennen en dat vind ik zo chill aan Bali. Het maakt niet uit hoe je eruitziet of wat je doet, iedereen accepteert je!

Ook hebben we zaterdag een surfles gevolgd en wonder boven wonder verliep dit (bijna) geheel vlekkeloos. Ik had verwacht dat ik het totaal niet zou kunnen, maar het ging me goed af! Zeker voor herhaling vatbaar dus! Zaterdagavond zijn we met onze surf leraar op stap geweest en hebben we gedanst, gedronken en gezongen tot in de late uurtjes! 😉🏄🏽‍♀️🤙🏼

Zondag hebben we vooral gechillt en weer heerlijk gegeten en gedronken. Ik had Fleur meegenomen naar “La Brisa” dat vind ik een van de leukste strand tentjes hier in Canggu. Er hangt een leuke sfeer en het lijkt net alsof je in de jungle bent. De dag hebben we vervolgens afgesloten bij “Moana”. Een populair restaurantje waar je echt de allerbeste visgerechten kunt eten! 😍🐠

Tot zover mijn update! Keep u posted! XX

1. Ome André en Tante Marijke.:
    25 februari 2020
    Leuk : een surfmeisje in de jungle, begeleid door butlers !!!
  2. Henk:
    28 februari 2020
    Mooi verhaal Juliaan en mooie foto's. Het lijkt wel een jet-set leven dat je hebt. Alleen als je maar niet met een Andre Hazes of Roelvink type thuis komt. Bij ons in Reek is het verschrikkelijk regenachtig weer. Ajax en AZ zijn uitgeschakeld. Andre Hazes is weer terug bij zijn 1e vrouw
    Anja heeft gisteren lekker boeremoes gekookt. Verder geen echt nieuws.
  3. Julia van den Hoogen:
    28 februari 2020
    Hooooiii pap,
    Ojeee, nou wat fijn voor André Hazes. Was de boeremoes lekker? Ik leef inderdaad een luxe leventje hier, met dank aan mijn stage. 😉 Ik hoorde het van een vriend die ook hier is dat Ajax en AZ eruit liggen, jammer!! Shit, laat ik nu net Dave Roelvink aan de haak hebben geslagen. Zal het doorgeven aan hem! 😜
    Kus van mij, we FaceTimen dit weekend wel weer even ❤️