So far, so good...

10 februari 2020 - Bali, Indonesië

Daar ben ik weer... Een korte update van mijn eerste stageweek en het weekend! Veel leesplezier!

Mijn eerste stageweek zit er inmiddels op. De afgelopen week hoefde ik nog niet zover stagetaken te doen. Afgelopen werden er een aantal taken uitgelegd en deze taken heb ik diezelfde dag nog afgerond. De rest van de week bestond vooral uit shooten en eten haha! Wij, het team van GuGuide, worden geregeld uitgenodigd door nieuwe en gevestigde hotspots in Canggu om daar een hapje te komen eten. In ruil daarvoor maken wij Instagram stories en posts voor hen. Mega chill! Dit gebeurt gemiddeld drie keer per week voor het ontbijt, vier keer per week voor de lunch en vier á vijf keer per week voor het avondeten. Wij moeten dan leuke kiekjes maken en daarna mogen we alles opeten!!! 😋 Ook worden we geregeld uitgenodigd voor kledingwinkels en nagelsalons om daar content voor te creëren. Natuurlijk mogen we dan ook wat uitzoeken! 😉

Donderdagavond begon voor mij het weekend! Ik kreeg een verrassend appje van Fleur, zij wilde me graag komen opzoeken. Natuurlijk vond ik dat mega leuk en vrijdagavond stond ze bij mij voor de deur! We hebben toen wat gegeten met Anouk en Luca, twee andere Nederlandse meisjes die hier stagelopen, en daarna zijn we op stap gegaan. 💃🏽 Zaterdag bestond voornamelijk uit winkelen en eten omdat het nogal bewolkt was en zondag was het nog erger, namelijk REGEN, REGEN, REGEN (regenseizoen op Bali is top haha). Zondag zijn we dan ook maar naar de Shopping Mall in Kuta geweest. We hebben het weekend afgesloten met een heerlijk etentje bij een zogenoemde “Warung“ (lokaal eettentje) echt een aanrader!!

Morgen vlieg ik al heel vroeg naar Singapore om daar binnen één dag mijn visa voor Bali aan te vragen. Hopelijk gaat dit geheel zonder slag of stoot. 😉

Keep u posted! X

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Yvonne BLOEMERS:
    10 februari 2020
    Leuk Julia. Ga Singapore ook bezoeken mooie stad en zorg dat je niet te dik wordt :) :)
  2. Ome André en Tante Marijke.:
    10 februari 2020
    Veel succes morgen bij het ophalen van je visa !!!
  3. Lenieboll:
    10 februari 2020
    Mooi verhaal, en succes met je visum ! Lieve groetjes oma
  4. AnneMarie:
    11 februari 2020
    Leuk om je verhalen te lezen Julia, je schrijft levendig👌 Hopelijk heb je vanavond je visa op zak, succes. Lfs AnneMarie x