Geen weg meer terug!

27 januari 2020 - Amsterdam Airport Schiphol, Nederland

Wachtend op het sein dat de gate opengaat typ ik deze vlugge blogpost. Daar ga ik dan, Juul naar Bali. Helemaal alleen... En wat vond en vind ik het nog steeds mega spannend en eng! Maar ik heb er ook zin in. Zin in de nieuwe mensen die ik ga ontmoeten en leren kennen, de nieuwe dingen die ik ga leren, de nieuwe culturen die ik ga ontdekken, maar vooral het hele avontuur dat nu toch echt komen gaat.

Het afscheid net was zwaar... Veel gehuild, maar ook veel gelachen. Typisch Juul weer dit, mijn koffer was weer eens veel te zwaar waardoor er vanalles uit moest. En dat last minute. Gelukkig was de jongen die mij hielp erg aardig en mocht ik alsnog mijn te zware koffer en rugtas meenemen! Lucky me! :-)

Voor nu is dit even het laatste bericht wat jullie van mij horen, want ik stap zo het vliegtuig in! Tot op Bali, there is no way back! ;-)

Keep you posted x

1. Henk:
    27 januari 2020
    Succes en tot over 3 maanden. Kus van papa.
  2. Tante Conny Pjonny:
    27 januari 2020
    Ja, Juliaantje, je koffer was natuurlijk te zwaar door al die 'zwaar beladen/ emotionele' brieven. 😂 Have a good flight to and a warm welcome in Bali. Tot over 3 maanden. 😁😚
  3. Ome André en Tante Marijke.:
    27 januari 2020
    Goede vlucht en nogmaals SUCCES !!!!