Julia van den Hoogen

Video’s:

Over mij

Hoi,

Mijn naam is Julia van den Hoogen. Ik ben een 21-jarige student uit het altijd gezellige Noord-Brabant. Ik studeer Media, Informatie en Communicatie in Amsterdam. Naast deze opleiding volg ik ook de pre-master Communication Science in Amsterdam. In het derde leerjaar van mijn opleiding krijg je de kans om een halfjaar stage te lopen. Deze stage mag je zowel in Nederland als in het buitenland volgen. Ik koos voor het buitenland. Hoewel ik eerst volledig op Spanje georiënteerd was is dit na vele inspirerende verhalen over Bali 180 graden gedraaid. Op deze blogpagina vind je alle ins en outs over Bali en natuurlijk veel persoonlijke updates van mij.

Jullie horen snel van mij!

Liefs,

Juul

Over mijn reis

Zoals je hebt kunnen lezen ga ik stage lopen op Bali. Ik ga daar werken bij een reisorganisatie genaamd GuGuide. Ik verblijf in, wat ik persoonlijk het leukste stukje van Bali vind, Canggu. Ik vertrek maandag 27 januari 2020 naar Bali.

Bezochte landen

Ik heb 4 landen (2%) bezocht:

Indonesië, Nederland, Qatar, Singapore.