Alleen maar uitgaan...

4 februari 2020 - Bali, Indonesië

Afgelopen week

Een nieuwe week, dus tijd voor een nieuwe update. De eerste week op Bali zit er inmiddels op. Ik heb het supererg naar mijn zin en alles waar ik vooraf bang voor was is heel erg meegevallen. Er zijn veel Nederlanders en Australiërs hier, dus contact met anderen is er genoeg! De eerste dagen had ik best veel last van de jetlag waar iedereen me vooraf voor waarschuwde. Laat naar bed en vervolgens was ik weer om een uurtje of zes wakker... Gelukkig ben ik daar nu wel aan gewend!

De eerste paar dagen hebben we veel leuke activiteiten ondernomen. Britt en Guus, twee vrienden uit Nederland die ik al wat langer ken, zijn hier heel toevallig ook. Zij hebben Anouk, een andere Nederlandse stagiaire, en mij mee op sleeptouw genomen. Erg fijn, want daardoor weten wij nu ook de leuke plekjes, hotspots en strandjes!

De eerste avond gingen we geheel ongepland op stap. Daar stond ik dan in mijn lange t-shirt, bikini en met mijn strandlaken in mijn hand. Dat kan hier allemaal, niemand die raar opkijkt haha! Eerst gingen we naar Old Man’s en daarna naar Sandsbar (een bar/discotheek op het strand in de buitenlucht). Deze avond was echt top! De tweede dag en avond hebben we het rustig aan gedaan, lekker gechillt op een terrasje, wat biertjes gedronken en lekker gegeten. Dit om de derde dag, zaterdag, weer volop te kunnen feesten. Toen we die dag ervoor, vrijdagavond, bij Luigi’s zaten om wat te gaan eten werden we uitgenodigd voor een poolparty. Hier zijn we zaterdag dan ook naartoe gegaan. We hebben de dag afgesloten in club ShiShi, daar hebben we tot in de late uurtjes gedanst op, jawel, Bizzey. Ben je helemaal aan de andere kant van de wereld, ontmoet je nog een Nederlandse artiest. ;-)

De eerste stagedag

Mijn eerste stagedag zit er inmiddels op. Gisteren, maandag drie februari, werd ik om elf uur op het kantoor van GG verwacht. Wat een tijden hè! Dat is hier blijkbaar normaal. Lucky me! :-) Ik krijg per week een taak erbij, ze leggen me dus per week een taak extra uit. Ik vind dat erg fijn, want zo kan ik me iedere week op één taak focussen en deze zo perfect mogelijk uitvoeren. Stagewise gezien denk ik dat ik over all echt een leuke stage, functie, bazin en collega’s heb! :-)

Visa update

Vrijdagmiddag had ik een afspraak met mijn Visa agent. We hebben op zijn kantoor de opties bekeken en hij heeft me uitgelegd wat de situatie is en wat de oplossing is. Ik moet inderdaad, zoals ik zelf al had uitgezocht, naar Singapore vliegen om daar vervolgens mijn Social Visa aan te vragen. In eerste instantie wilde ik dit na de verlenging van mijn huidige visum doen, maar aangezien de ernst van het Corona Virus alleen maar toeneemt hebben we besloten om al wat eerder te gaan. Waarschijnlijk in Februari nog. Het komt dus allemaal goed en ik hoef dus niet terug naar Nederland, na dertig dagen! ;-)

Keep u posted x

1. Yvonne BLOEMERS:
    Heerlijk genieten daar. Sjaloerssss ! 😀
  2. AnneMarie:
    Fijn dat je al behoorlijk gesetteld bent. Mooi avontuur 😘
  3. Lenieboll:
    4 februari 2020
    Nou een heel verhaal, mooi geschreven!ik ben dan ook echt trots op jou. Veel lieve groetjes oma
  4. Luuk Hoogen:
    4 februari 2020
    Mooi Julia, fijn dat je het naar je zin hebt!
    X Luuk
  5. Anja:
    4 februari 2020
    Fijn Julia, wat een gezelligheid leuk hoor💋😘
  6. Ome André en Tante Marijke.:
    4 februari 2020
    Goed om te horen dat het zo goed gaat !!!!