Tot over een halfjaar!

27 januari 2020 - Grave, Nederland

Afgelopen vrijdag heb ik afscheid genomen van mijn vriendinnen. Ik had hen de opdracht gegeven om een brief te schrijven en die opdracht... die hebben zij luid en duidelijk volbracht, want wat een brieven! ;-) Ik heb ze allemaal in mijn koffer gedaan zodat ik ze kan lezen wanneer ik op Bali ben. Naast de brieven kreeg ik ook een soort van prikbord en jawel ook dat moest en zou mee moeten naar Bali. Nou meiden het is me bijdeze gelukt hoor, het bord zit in mijn koffer! “Open when” staat er op tientallen briefjes geschreven... Ik ben zeer benieuwd wat daar allemaal opstaat! ;-P Ook heb ik van twee vriendinnen een bucketlist boek gekregen. Die gaat zeker van pas komen!

Vandaag, zondag 26 januari, heb ik afscheid genomen van mijn familie. Toen zij weg waren kreeg ik het besef echt. “Ik ga weg voor ruim vijf maanden”. Ook zij hebben ieder een brief geschreven voor mij en ook deze heb ik in mijn koffer gedaan. We hebben de dag afgesloten met een heerlijk etentje in Nijmegen! Nu ga ik slapen, want morgen is het dan eindelijk zover... Juul gaat naar Bali!